Deviant Login Shop
 Join deviantART for FREE Take the Tour
About Deviant Artist Member Jennifer MiyashiroFemale/United States Recent Activity
Deviant for 4 Years
Needs Premium Membership
Statistics 94 Deviations 221 Comments 7,102 Pageviews

Newest Deviations

Favourites

Hey everyone, I know that no one really reads these, but I just wanted to say hi to everyone! I've been playing compettive Team Fortress 2. Last season we won best in North America UGC 6v6 league, and we're gonna sign up for next season :) 

Gonna post some art eventually, but meh been busy with college and work. SHOUTOUT TO TREVOR my buddy i miss you. (baseball)
-jenn
  • Listening to: Do you know?
  • Reading: THIS
  • Watching: THIS
  • Playing: flashflashrevolution
  • Eating: THIS
  • Drinking: THIS

deviantID

j3nNj3nNy's Profile Picture
j3nNj3nNy
Jennifer Miyashiro
Artist
United States
i am a girl, i play games (tf2, killing floor, alien swarm, shattered, tf2, and tf2) uh.. i draw, animate, do sports and have friends. yup. as generic as it gets.

AdCast - Ads from the Community

×

Comments


Add a Comment:
 
:iconaraceku:
Araceku Featured By Owner Jun 4, 2014  Hobbyist Digital Artist
You are more beautiful than the drawing in your deviantID...
Reply
:iconkaroosaki:
KaroOsaki Featured By Owner Apr 4, 2014
Hello Girl, I think we were separated at birth haha!, also love Team Fortress 2, Left4Dead Zoey and i'm doing cosplay pokemon white. It's so strange and Genealogy, excuse my spelling but not English and I am using a translator.
Greetings from Mexico :D
Reply
:iconj3nnj3nny:
j3nNj3nNy Featured By Owner Apr 22, 2014
Hahaa hola! It is nice to meet you! Greetings  from the  United States! ^^
Reply
:iconlordeboy:
LordeBoy Featured By Owner Jul 28, 2013
hello^^
Reply
:iconj3nnj3nny:
j3nNj3nNy Featured By Owner Jul 28, 2013
hi there
Reply
:iconlordeboy:
LordeBoy Featured By Owner Jul 28, 2013
hows u?
Reply
:iconj3nnj3nny:
j3nNj3nNy Featured By Owner Jul 28, 2013
i'm alright thanks, just TF2ing alot

Reply
(1 Reply)
:iconlostpuzzle:
LostPuzzle Featured By Owner Jul 30, 2012   Digital Artist
If I may ask... Will you be cosplaying TF2 for the upcoming Sacanime?
Reply
:iconj3nnj3nny:
j3nNj3nNy Featured By Owner Aug 14, 2012
OF COURSE :)
Reply
:iconlostpuzzle:
LostPuzzle Featured By Owner Aug 15, 2012   Digital Artist
Which class?

I'll be the little Asian Solly running around in to-big clothes lol
Reply
Add a Comment: